"Brutális, mint a halál" - Slipknot
A Slipknot énekese, Corey Taylor (sorszám: 8, maszk: szürke bőr, rasztafonatokkal) normális amerikai srác, húszas évei végén, lelkes, jó kedélyű, nagydumás. Kötött sapkát visel, alóla fekete haj lóg ki, eredeti színéről vörösesbarna oldalszakáll árulkodik. Eleven kék szeme van. Körme sötétkékre festve, ujjain nagy gyűrűk, csuklóján tucatnyi karkötő és madzag, bal alkarján DOGMA, a jobbon TRUTH tetoválás, mindegyik mellett egy hiányos öltözetű nőszemély. ("Az IGAZSÁG az, ami szerint próbálok élni, a DOGMA pedig mindaz a szarság, ami ennek az útjába áll. Bármi, ami dogmatikus, az rossz, már csak azért is mert kibúvókat, kihátrálási lehetőségeket, menekülési útvonalakat kínál. Az igazság elől nem lehet menekülni, haver. Baszakodhatsz, amennyit akarsz, de nem. Sokszor úgy érzem magam, mintha beragadtam volna a kettő közé, ezért vannak rajtam.")
Amen-pólót visel, ami nem meglepő: a Slipknot is ugyanazzal a producerrel dolgozik, mint az Amen együttes, Ross Robinsonnal, akinek szakmai életrajzában a Sepultura Roots albuma ugyanúgy ott van, mint az első Korn- és Limp Bizkit-lemez vagy a legutóbbi At The Drive-in. Vele készült az augusztusban megjelenő új Slipknot-album, az Iowa is, melyről már most "az év metálalbuma"-ként sustorog a szakma, s melyről négy bivalyerős szám (People = Shit, Disasterpiece, New Abortion, The Heretic Anthem) elhangzik az esti koncerten is, ahol a zenészek negyedszázados kómából megöregedve felébredő, megvadult óvodásokként tombolnak, verik (vagy másszák meg) a tucatnyi óriás dobot, brutalizálják hangszereiket és ugrálnak a közönség közé, miközben Corey a hörögve ordítás és az igazi énekdallamok között ingázik, emberek ezreit guggoltatja és ugráltatja, vagy éppen lemezcégét szapulja.
- Mesélnél a Ross Robinsonnal közös munkáról és konkrétan az új albumról?
- Sokkal sötétebb album lesz, mint az előző. Mikor összejöttünk Ross-szal, hogy csináljunk némi preprodukciós munkát a második albumhoz, az kellett, hogy ideálisan összehangolódjunk, hangulatilag és szándékainkat tekintve. Sok külső ember próbál minket lökdösni a rádió felé vagy a kurva MTV, meg efféle szarságok felé, de mi azt mondjuk: "Picsába ezzel, ez baromság, nem fogjuk megtenni!", és Ross teljesen egyetért velünk, ennél jobban már nem is érthetnénk egyet. Sokkal sötétebb irányba mentünk, sokkal keményebb irányba, mélyebbre. A szövegeket illetően igazán mélyre mentem, olyan dolgok felé, amikről nem szeretnék beszélni, ha rajtam múlik. Tudtam, hogy a szövegeknek tükrözniük kell azt a zenét, amit csinálunk, bele kellett másznom egy csomó dologba, amiről nem szeretek beszélni. De ez a legjobb dolog, aminek eddig részese voltam, és nagyon büszke vagyok rá. Nem akarok túl sokat elárulni előre, mert azt akarom, hogy hallgassátok majd meg, de baszottul félelmetes. Le se szarom, ki mit mondott. Ha senki nem veszi meg ezt a lemezt, én biztos veszek belőle három példányt. Ennyit mondhatok.
- Ross produceri jelenléte mennyiben módosítja a Slipknot hangzását a stúdióban?
- A hangzás már ott van, ő csak megpróbálja kihúzni belőlünk. Rossnak néha le kell ülnie egy-egy zenekarral, hogy kreáljon köréjük valamit. Nálunk azonban csak annyit kell tennie, hogy lenyomja az indítógombot, a felvételt, aztán bumm! Segít nekünk előhozni a vibe-ot, ami nehéz, hogyha ott ülsz egy pincében Des Moines-ben, Iowa államban, odakinn esik a hó, és rohadtul gyűlölöd az életet. Mikor elmegyünk a stúdióba, ott Ross azt mondja: "Emlékezzetek az összes szarra! Emlékezzetek a pincére! Emlékezzetek a hóesésre! Arra, hogy próbáltok hazaérni, de szart se láttok, és majd megőrültök, hogy nem tudjátok fizetni a lakbért, és kiborultok..." És aztán azt mondja: "Csináljátok!". Mi meg: "Oké, a picsába, oké, ha így akarod!" Szóval ő csak kihozza belőlünk a dolgot. Nagyszerű érzés, ha képes vagy elveszteni minden kontrollt, mindent, és csak nekimenni a dolognak... Ross az egyik legklasszabb fickó, akit ismerek.
- Hallgatod azokat a dolgokat, amiket más zenekarokkal csinált, olyanokkal, mint az At The Drive-In vagy az Amen?
- Imádom az At The Drive-Int. Az Amen meg, hát azok a testvéreink, haver! Óriási Amen-rajongó vagyok. A legklasszabb a dologban, hogy jó barátságban is vagyok velük. Klassz, ha a kedvenc zenekarod tagjai a legjobb barátaid. Együtt lógsz velük, nézed őket koncerten, másnap részegen látod őket, nagyon jó... Az At The Drive-In igazán jó zenekar. De nagy rajongója voltam az első Korn-albumnak is, mint mindenki: annyira más volt, megtette azt a lépést, meglépte azt a szintet, amit a Faith No More nem. Nagyon benne volt az a vibe.... Limp Bizkit? (a szájával fingik egyet)... Viszont ott van a Roots, az egy gyönyörű album! Ó istenem, egész nap tudnám hallgatni, és csak üvöltenék, űűűűűűűű!! (hangosan hörög). Igen, Rossnak van érzéke a dolgokhoz, amikhez hozzányúl... Szeret az emberekkel egyenként leülni, és beszélgetni arról, hogy honnan jön ez az egész, mi az a pont, ahol éppen vagy. Nagyszerű érzés részese lenni egy ilyen tradíciónak.
- A dalszerzői metódusotok változott a két album között?
- Tudnod kell, hogy minden dal, ami az első lemezre került, már rég meg volt írva. Játszottuk őket már három-négy kurva éve, és már kivertük belőlük a szart is. Deformálódtak egy kicsit, de mire a stúdióba értünk, csak annyi munka volt velük, hogy "na rendben, bumm-bumm-bu-bu-bu-bumm, kész!" Ennél az új albumnál viszont az volt, hogy bementünk, és alkotni kellett újra, amit már egy ideje nem csináltunk. Leültünk, és számokat írtunk. Jött az a sok ötlet a semmiből: "Igen, ez az, ez jó, csináld kétszer, és itt rghhhhh" (üvölt). Olyan jó érzés, ha tudunk alkotni megint, főleg hogyha előtte két évig úton voltunk, és a szart is kivertük magunkból. Az alkotás az egyetlen dolog, ami tisztának maradt meg, az egyetlen dolog, amibe beleadhatod magad, és jól érzed magad tőle. Néha, amikor színpadra mész, fáj a tested, azt hiszed, nem bírod megcsinálni, de csak kimész, és adsz egy remek koncertet, és úgy érzed "ó istenem, nem is tudom, hogy a pokolban voltam rá képes!" De amikor ott vagy a pincében, kifacsarod magad, és a lelked minden egyes darabját belerakod, haver - az az utolsó igazi varázslat.
- A Slipknot ritmusszekciója félelmetes: a zenekar mintegy fele oda tartozik. Ez alapötlet volt nálatok?
- Abszolút. Tudnod kell, hogy én csak később csatlakoztam a zenekarhoz, de ott voltam a legeslegelső Slipknot-koncerten, mikor még az eredeti énekes volt benne, és emlékszem, ahogy néztem őket, és azt gondoltam magamban: "A picsába is, én ennek a zenekarnak leszek az énekese, nem lehet másképpen!"
- Mikor volt ez?
- 1995-ben. Ott ültem a legjobb barátommal, Dannyvel. A nagyszerű dolog az volt, hogy annyira szimmetrikus volt: a két ütőhangszeres oldalt, középen meg az énekes, aki maga is ütött valamit, miközben énekelt. Brutális volt, mint a pokol. Meg ugye ott volt Joey (a dobos) is középen, és mindannak, ami az oldalakon volt, ő volt a középpontja. Nagyszerű volt, egy óriási, sodró erejű, törzsi érzést sugárzott, amihez fogatót még soha nem láttál Des Moines-ban. Azt gondoltam: "A picsába, itt voltam az elejétől kezdve!" Ez a brutális, hömpölygő, elátkozott fíling, majdnem olyan - noha nem akarom hozzájuk hasonlítani magunkat -, ahogy a Black Sabbath kezdte a saját dolgait, azt a lepusztult, lerohadt, betépett halálrockot. Nagyszerű volt a része lenni ennek.
- Mikor lettél tag?
- 1997-ben léptem be a zenekarba. Ültem a pornóboltomban... Ne röhögj, három és fél évig dolgoztam ott, de az egy másik történet... Szóval ott ültem hajnali háromkor, és besétál négy fickó a Slipknotból. Megörültem nekik, hej, mert sosem jártunk össze. Ugyanazon a színtéren voltunk, megjártunk mindenféle zenekart. Én a város második legjobb zenekarában voltam, Stone Sour volt a neve, melodikusabb volt, mint a Slipknot akkoriban. Voltak közös koncertjeink, igazi rivalizálás ment köztünk... Szóval ott ülök, valami dalszöveget írtam éppen. Beléptek, de még csak nem is jöttek oda hozzám, az ajtóból intettek, és nézelődni kezdtek a boltban, nézték a pornókínálatot, én meg csak ott ülök, és nem értem, mi a faszt csinálnak ezek. Mire ők: "Figyelj, azt akarjuk, hogy szállj be hozzánk! Egy új szintre akarunk lépni a zenekarral, és akárhogy is, de úgy gondoljuk te vagy a legjobb énekes a városban, szóval gyere és csináljuk!" Én meg: "Hadd gondolkozzam rajta... (hirtelen elordítja magát) IGEEN!! Ó ISTENEM, IGEN!!" Hát innen indult a dolog. Az első dal, amit együtt írtunk zenekarként, a Spit It Out volt, és azóta pörgünk.
- A bemutatkozó albumotok már egy teljes fegyverzetben előlépő zenekart mutatott. Mesélj a megelőző évekről! Hogyan értétek el ezt a letaglózó hangzást?
- Amikor a Slipknot először előbújt, Des Moines-ben - az én zenekarom kívül - az összes többi banda kibaszott alternatív zenekar volt, akár jók, akár rosszak. Cipőbámulósak. Játszották az akusztikus "ezt szeretem, azt szeretem, nem találom a söröm" típusú szarukat, mi meg azt mondtuk (röhögve): "Menjetek már a picsába!" A Slipknot, főleg amikor én csatlakoztam, vissza akarta tenni a metált a színtérre. Miután elkezdtük csinálni, egy csomó metálzenekar kezdett előbújni, előjöttek a pincéből, és elkezdték nyomni a rockot. Jó érzés volt látni a hatásunkat, tudni, hogy mi voltunk az elsők, akik elég tökösek voltunk hozzá, hogy csináljuk. Próba szerencse alapon, a saját kárunkon tanulva próbáltuk elérni a célunkat, folyton toltuk előre a dolgot, folyton próbáltunk annyira brutálisak lenni, amennyire lehetséges, annyira őrültnek lenni, amennyire lehetséges, annyira kreatívnak lenni. A hangzásunk annyira eklektikus, de közben van egy nagyon jó metál mag benne a közepén, brutális mint a halál, lefejeled tőle magad! Ez a lényege... Ami a hangzásunkat illeti, már rögtön azzal a hangzással kezdtünk. Ha a korai dolgainkat hallod, azok még őrültebbek. Van például a Bitchslap / Do Nothing című szám a Mate. Feed. Kill. Repeat-en, ami az a demó volt, amit a Slipknot még az eredeti énekesével csinált - az teljesen eszement cucc. Brutális grindcore death metáltól a diszkóig, mindenféle kurva bizarr dolog van benne, annyira cool. Ez ott volt a kezdettől, és csak nőtt azóta.
- A maszkokat ki találta ki?
- Ez valami olyasmi volt, amit mindenki egyénenként talált ki. A Bohóc egyszer a maszkjában jött le a pincébe próbálni, és tulajdonképpen ez adta az ötletet a zenekarnak, hogy ebbe az irányba menjen. Mire én csatlakoztam, ez már stabilan a része volt a zenekar ideológiájának, és már nem volt mit tenni, de én nem is akartam rajta változtatni, azt gondoltam, rohadtul cool. Annyi érzelmet ölök az éneklésembe, hogy néha már fáj, és nem akarom, hogy ez látszódjon, szóval próbáltam úgy megcsinálni a maszkomat, hogy mentes legyen minden emberi érzelemtől, amennyire csak lehetséges. Nem akartam semmi emberi vonást, mert azt akartam, hogy az csak az éneklésben jöjjön elő. De én csak a sajátom maszkomról beszélhetek, nem tudom, a többiek miért csinálták a sajátjukat.
- Mindenki saját maga választotta a maszkja stílusát?
- Igen, mindenkinek megvolt az elképzelése, hogy mit akar csinálni, már kezdetben.
- Milyen inspiráció van a dalok mögött? Te vagy a fő szövegíró, ugye?
- Igen. Természetesen használom mások ötleteit is, de a szövegeknek kábé 98%-ával én állok elő. Joey és én csináltunk egy számot közösen az új lemezre, ő írta az első verzét és a refrén felét, én a többit, Heretic Song a címe, és már játsszuk a koncerteken. A Gently című számban - ami egy régebbi dalunk volt, de most újra felvettük - Shawn, a Bohóc írta a szöveget, nagyon ihletett dal. A többi szöveg mind az enyém... Nem akarok túl sokat elárulni róluk, nem szeretem megmagyarázni, miről szólnak a dalaink. A kölykök azt szűrik le ezekből a dalokból, amit éreznek belőle. Ha úgy éreznék, hogy rosszul vették le a dal mondanivalóját, még azt gondolhatnák, valamit baj van velük. Szeretem a szövegeimet nyitva hagyni az interpretációra. Én tudom, hogy miről szólnak a dalaim, és ez minden, amit tudnom kell.
- Mikor jön ki új album?
- Még a nyáron. Néhányszor el kellett csúsztatni a megjelenését, mert harcoltunk a lemezkiadóval, hogy érvényesítsük az elképzelésünket. Még csak nem is a keverésről volt szó, hanem a borítóról! Valami igazán különlegeset akartunk, mire ők: (komoly, mély hangon) "Hát, bla-bla-bla, költségmegtérülés, pénz, bla-bla-bla, és ne gondoljátok, hogy..." Mire én: "Fogd be a kurva szádat, kezdesz csöpögni!" Szóval, ha minden jól megy, augusztus 7-én jelenik meg Amerikában. Hogy Európában pontosan mikor jön ki, abban nem vagyok biztos, de remélhetőleg nem sokkal az amerikai megjelenés után. 13 dal lesz rajta, és van egy számunk pluszba, ami a Rollerball filmzenelemezen lesz rajta, annak az a címe, hogy I Am Hated.
- Melyek a kedvenc lemezeid mostanában?
- Ó, Jézus! Tudod mit, lehet, hogy gennyesen fog hangzani, de tetszik a Gorillaz-album! Csűrcsavaros, imádom. Majdnem olyan, mintha egy experimentális zenekar megpróbálna rádióbarát lemezt csinálni, de közben megmarad önmagának. Azt szoktam hallgatni, meg a We Have Come For Your Parents albumot az Amentől, nagyszerű lemez. Az első öt Black Sabbath-albumot is próbálom annyit hallgatni, amennyit csak lehet. Mit is még? Sokfélét hallgatok. Sok bizarr dolgot, Frank Zappát, sok kabarélemezt, ilyesmiket.
- Melyik Zappa-lemez a kedvenced?
- Most felvághatnék, és azt mondhatnám, hogy a Hot Rats, de inkább azt kell mondanom, hogy a Sheik Yerbouti. Az a legviccesebb cucc, amit valaha hallottam! Ha egyszer belemászol, örök életedre rajongója leszel.
- Ritka az amerikai zenészek között, akiben ennyi az irónia.
- Úgy van, mindenki csak bla-bla-bla, Zappa meg nekirontott az egésznek, leszart mindent. Örülök, hogy ott volt a PMRC dolognál a nyolcvanas években (a washingtoni politikusfeleségek alapította Parent's Music Resource Center a "kártékony zenéktől" akarta megvédeni Amerika ifjúságát, s cenzúrázási törekvéseik legnagyobb ellenfele Frank Zappa lett, akit még szenátusi kihallgatásra is beidéztek - a szerk.). Rettenetesen intelligens ember volt, és nem fogadta el a baromságokat senkitől.
- Mit szólsz, ha látod magad az utcán, az újságok címlapján?
- Már úgy érted a maszkomat?
- Ja igen, bocs, a maszkodat.
- Na látod, ez benne a klassz! Egyáltalán nem érzem magam híresnek! Mivel mindenhol csak a maszkomat látom, nem magamat. Ha egyszer meglátnám magam egy magazin címlapján, beparáznék: "Jézus Krisztus, hogy nézek ki!" Valószínűleg eszemet veszteném. Amikor a maszkos fotóimat először láttam, bizarr, fura volt, aztán később, idővel... (csettint) már egész rokonszenves lett.
- Magyarországi koncertre gondoltatok már?
- Nagyon szeretnénk. Talán majd legközelebb, amikor erre járunk, megpróbáljuk. Ez a bécsi most csak egy pótelőadás, egy korábbi elmaradt koncert helyett, amit családi okok miatt kellett lemondanunk. De a következő alkalommal olyan helyekre is szeretnénk elmenni, mint Magyarország, esetleg Jugoszlávia vagy Lengyelország. Minden helyre szeretnék ellátogatni, amit még nem volt alkalmam látni. Szeretnék menni Dél-Amerikába is, még ott sem jártunk... Görögországba, Egyiptomba... A piramisok tövében játszani! Slipknot a kibaszott piramisoknál! Az emberek nem értenék, mi a fasz folyik! (röhög) Csak arra sétálnának, és... (selypítő idegenvezetőként kezd beszélni) "Ott látható a Nagy Piramis, az ott Szfinx... és az meg ott Corey, ahogy éppen lehányja magát!" Az tényleg gyönyörű látvány lenne, a Bohóc meg szart hajigálna az emberekre! Félelmetes lenne!
Slipknot: Slipknot
(Roadrunner/Record Express)
Én nem vagyok metalista... Néhány hónapja a Scream 3 filmzenelemezen meghallgattam a modern amerikai metálszíntér seregszemléjét, de a tucatnyi ifjú előadóból csak egyetlen egy akadt, amelyikben bármi egyéniséget láttam/hallottam: a Slipknot. A daluk hatásos volt, brutális, alig 2 és fél perces... és volt dallama, igazi, jól énekelt, emlékezetes dallama. Mármint a refrénben, mert a verze az sepulturás hörgés-zúzás volt dupla lábdobbal. Ez a Slipknot receptje, ez a kettősség.
Slipknot - My Plague (filmzene)
A death metálba hajló, jobbhíján nu metálnak is nevezett Slipknot zenéje úgy megtetszett Paul W.S. Anderson filmrendezőnek, hogy a véresen brutális banda Iowa című albumáról választott betétdalt új filmjéhez, a Resident Evil-hez. Így jött létre a My Plague maxi, ami a My Plague "New Abuse Mix"-ét és két koncertfelvétel -a The Heretic Anthem és a (sic)- mellett a címadó dal számítógéppel megnézhető klipjét is tartalmazza. A Playstation-ös játékok rabjává vált amerikaik a Final Fantasy nem várt bukása után is újra megpróbálják eladni a történetek megfilmesített változatait. A Kaptár is egy ilyen film, ami a Resident Evil 2. részét dolgozza fel. A látványos, izgalmas, horrorisztikus filmből megtudhatjuk, hogy a Milla Jovovich által megszemélyesített Alice-nak sikerül-e megállítani a "T-vírus" pusztítását és a fertőzött zombikat. A Slipknot klipjeiből ismert durva, vad világ kel életre és teljesedik ki ebben a filmben, ezért nem csak a maxit, de a mozit is ajánlom a rajongók figyelmébe!
Prelude 3.0 I don't know why I never told you I don't know why I never tried When we shed these bitter skins again All the reasons come to life
But now it's over...
I don't know why you never asked me I don't know why you never cared When we hide these little sins again All the reasons have to die
But now it's over...
No!
-------------------------------------------------------------------
The Blister Exists Bones in the water and dust in my lungs Absorbing archaic like a sponge The ultimate way is the way you control But can you stay if you detach your soul? Bury the present and squeeze out the past The ones you endear to never last Chemical burns and the animalistic I'm just another hardline pseudo-statistic
Can you feel this? I'm dying to feel this Can you feel this?
Blood on the paper and skin on my teeth Trying to commit to what's beneath To find the time is to lose the momentum You learn the lessons and immediately forget them Automatic and out of my reach Consult all the waste to find the key Minimal life and the polysyllabic I'm just another blank page - push the button, pull the rage
Can you feel this? I'm dying to feel this Can you feel this?
I am all, but what am I? Another number that isn't equal to any of you I control, but I comply Pick me apart, then pick up the pieces I'm uneven
I am the damaged one All my life and the damage done
Can you feel this? I'm dying to feel this Can you feel this?
I am all, but what am I? Another number that isn't equal to any of you I control, but I comply Pick me apart, then pick up the pieces I'm uneven
-------------------------------------------------------------------
Three Nil Chaos - it's just the beginning Every promise I made I'm rescinding Center mass in the middle of the monster I'm getting tired of drowning the constant cry for help - it's debatable The only reason that you love me is I'm hated by all Come on - Come see dysfunction I guess we're gonna leave it open for discussion
Who am I? And where am I going? Maybe I'm looking in the wrong direction Maybe I'm looking for any direction This is not my war - This is not my fight This is something more - This is not my life (This is not my) Revolution (This is not my) Convolution (This is not my) Expectation (This is not my) Desperation
Holed up, scarred and tamed for the hell of it Look at me - I'm the glorified malcontent Save me? Save this! All I gotta do is give up and all is forgiven I'm sick - Of being the butt of a cosmic joke And I don't get the punch line A million people lined up for miles To see the Great Big Mouth shut up and apologize
This is not my war - This is not my fight This is something more - This is not my life (This is not my) Revolution (This is not my) Convolution (This is not my) Only reason to question why Today, I said goodbye!
Goodbye! Oh I didn't need to leave to stay right here Today I said goodbye!
I am the pariah (break me) I am the liar (save me) I can take anything (make me) Accuse me of everything (take me) Cut off the system (shape me) Deny my existence (waste me) I won't be afraid (try me) I won't be unmade (deny me)
So come on - break it off Come on - buy the lie Come on - say it, say it Come on
Say goodbye!
Goodbye! Oh I didn't need to leave to stay right here Today I said goodbye! Goodbye! Oh I didn't need to leave to stay right here Today I said goodbye!
-------------------------------------------------------------------
Duality I push my fingers into my eyes It's the only thing that slowly stops the ache But it's made of all the things I have to take Jesus it never ends, it works it's way inside If the pain goes on...
I have screamed until my veins collapsed I've waited as my time's elapsed Now all I do is live with so much fate I've wished for this, I've bitched at that I've left behind this little fact You cannot kill what you did not create
I've gotta say what I've gotta say And then I swear I'll go away But I can't promise you'll enjoy the noise I guess I'll save the best for last My future seems like one big past You're left with me 'cause you left me no choice
(I push my fingers into my) eyes It's the only thing that slowly stops the ache If the pain goes on, I'm not gonna make it!
Put me back together or separate the skin from bone Leave me all the pieces, then you can leave me alone Tell me the reality is better than the dream But I found out the hard way - nothing is what it seems
(I push my fingers into my) eyes It's the only thing that slowly stops the ache But it's made of all the things I have to take Jesus it never ends, it works it's way inside If the pain goes on, I'm not gonna make it!
All I've got - all I've got is insane
(I push my fingers into my) eyes It's the only thing that slowly stops the ache But it's made of all the things I have to take Jesus it never ends, it works it's way inside If the pain goes on, I'm not gonna make it!
All I've got - all I've got is insane
-------------------------------------------------------------------
The Opium of the People Watch those idiosyncrasies Watch all the idiots fall on me Getting out of ways to get outta the way Take another shot just to stay the same But I need some balance - Back it off Fill your lungs 'til it makes you cough Tell me everything's gonna be alright 'Cause I don't think I'll make it through tonight
The only way - Is all the way
Oh - my - God It's judgement day and I'm not prepared Everybody out there's running scared So - Take a little bit off the top I don't care, just make it stop
I won't give another soul... to you I won't give another life... to you You have to stop Stop!
Do one thing and say something cryptic But the styles always clash One thing I know for sure The hypothetical won't work anymore One wrong move and they will pound! My nails are tight inside my wrists This sacrament is sacrilege and sentimental Deity experimental - Faith is accidental
I won't give another soul... to you I won't give another life... to you I won't give another thought... to you I won't give anymore of my hope... to you
-------------------------------------------------------------------
Circle Give me the dust of my fathers Stand on the face of the ancients Bare the secret flesh of time itself
Follow me... I've come so far, I'm behind again Follow me... I Wish so hard, I'm there again Follow me...
All that I wanted were things I had before All that I needed, I never needed more All of my questions are answers to my sins And all of my endings are waiting to begin
I know the way, but I faulter I can't be afraid of my patience There's a sacred place Razel keeps safe
Follow me... I've seen so much I'm blind again Follow me... I feel so bad I'm alive again Follow me...
All that I wanted were things I had before All that I needed, I never needed more All of my questions are answers to my sins And all of my endings are waiting to begin
-------------------------------------------------------------------
Welcome I am a product - of your conduct The uncontrollable urges that made me Have made us all - Are you proud? Do you even care? You taught us all to lie - that's how we made it here You should've buried the truth with your secrets But you were far to impressed with your pretense Now as far as I know, I don't know anything 'Cause you made damn sure I wasn't anything
Distractions, reactions The only way to go is to go away Discarded, retarded Before I let you go, you have to let me
Clawed away from human clay We are the broken shards, the art disarray Before you condemn, you rape them, feed us meconium Stunt our growth from our souls to our throats - cut! You shouldn't wall us up with your apathy But you did - now you're only growing enemies This is the catalyst, the alpha, the first breed 'Cause you made damn sure - Now we're everything
Distractions, reactions The only way to go is to go away Discarded, retarded Before I let you go, you have to let me
Much to my surprise, I will wake up And follow the path of the ones I am made of But this time... I won't give in I will save you from my sins
Ensconced... in all that's wrong I slam you shut... I can only take so much How many times do I have to mistreat you? Constantly biting my hand as I feed you Maybe now you'll understand severity I'll sum it up with the best amount of brevety
Welcome to the transformation Welcome to annihilation Welcome to the man that wanted everything but couldn't have it!
Distractions, reactions The only way to go is to go away Discarded, retarded Before I let you go, you have to let me
Much to my surprise, I will wake up And follow the path of the ones I am made of But this time... I won't give in I will save you from my sins
-------------------------------------------------------------------
Vermilion She seems dressed in all the rings... of past fatalities So fragile, yet so devious - she continues to see climatic hands that press her temples and my chest Enter the night that she came home - forever
Oh...
She is everything and more, the solemn hypnotic My dahlia, bathed in possesion - she is home to me I get nervous, perverse, when I see her, it's worse But the stress is astounding It's now or never, she's coming home - forever
Oh... She's the only one that makes me sad
Hard to say what caught my attention Fixed and crazy - aphid attraction Carve my name in my face - to recognize Such a pheromone cult to terrorize
I won't let this build up inside of me...
I'm a slave and I am a master No restraints and unchecked collectors I exist to my need - to self-oblige She is something in me - that I despise
I won't let this build up inside of me...
She isn't real - I can't make her real
-------------------------------------------------------------------
Pulse of the Maggots I fight for the unconventional My right and it's unconditional I can only be as real as i can The disadvantage is I never knew the plan this isn't just a way to be a martyr I can't walk alone any longer I fight for the ones who can't fight and if I lose, at least I tried!
We are the new diabolic We are the bitter bucolic If I have to give my life, you can have it We are the pulse of the maggots
I won't be the inconsequential I won't be the wasted potential I can make it as severe as I can Until you realize, you'll never take a stand It isn't just a one-sided version We've dealt with a manic subversion I won't let the truth be perverted And I won't leave another victim deserted
We are the new diabolic We are the bitter bucolic If I have to give my life, you can have it We are the pulse of the maggots
(Do you understand?) Yes
Say it again, say it again (We won't die)
We fight 'til no one can fight us We live and no one can stop us We pull when we're pushed too far And the advantage is, the bottom line is We never had to fight in the first place We only had to spit back in their face We won't walk alone any longer What doesn't kill us only makes us stronger
We are the new diabolic We are the bitter bucolic If I have to give my life, you can have it We are the pulse of the maggots
(Do you understand?) Yes
Say it again, say it again (We won't die)
-------------------------------------------------------------------
Before I Forget Stapled shut - Inside an outside world And I'm sealed in tight - Bizarre but right at home I'm claustrophobic - Closing in And I'm catastrophic - Not again I'm smeared across the page and doused in gasoline I wear you like a stain, yet I'm the one who's obscene Catch me up in all your sordid little insurrections I've got no time to lose - I'm just caught up in all the cattle
Fray the strings... Throw the shapes... Hold your breath... Listen
I am a world before I am a man I was a creature before I could stand I will remember before I forget Before I forget that
I'm ripped across the ditch and settled in the dirt And I wear you like a stitch, yet I'm the one who's hurt Pay attention to your twisted little indiscretions I've got no right to win - I'm just caught up in all the battles
Locked in clutch... Pushed in place... Hold your breath... Listen
I am a world before I am a man I was a creature before I could stand I will remember before I forget Before I forget that
My end, it justifies my means All I ever do is delay My every attempt to evade The end of the road and my end It justifies my means All I ever do is delay My every attempt to evade The end of the road
I am a world before I am a man I was a creature before I could stand I will remember before I forget Before I forget that
-------------------------------------------------------------------
Vermilion Part 2 She seemed dressed in all of me Stretched across my shame All the torment and the pain Leaked through and covered me I'd do anything to have her to myself Just to have her for myself Now I don't know what to do I don't know what to do When she makes me sad
She is everything to me The unrequited dream A song that no one sings The unattainable She's a myth that I have to believe in All I need to make it real is one more reason
I don't know what to do I don't know what to do When she makes me sad
But I won't let this build up inside of me
I catch in my throat Choke Torn into pieces I won't - no I don't wanna be this
But I won't let this build up inside of me
She isn't real I can't make her real
-------------------------------------------------------------------
The Nameless Pathetic/BENIGN/Accept it/UNDERMINE Your opinion/MY JUSTIFICATION Happy/SAFE/Servant/CAGED Malice/UTTER WEAKNESS No toleration - invade COMMITED/Enraged/ADMIT IT Don't condescend/DON'T EVEN DISAGREE Destroy/DECAY/Disappoint/DELAY You've suffered then/NOW SUFFER UNTO ME
Obsession - take another look Remember - every chance you took Decide - either live with me Or give up - any thought you had of being free
(Don't go) I never wanted anybody more than I wanted you... (I know) The only thing I ever really loved was hate...
Anyone/NO/Anything/YES/Anyway/FALL/Anybody/MINE/ Anybody/TELL ME I want/YOU/I need/YOU/I'll have/YOU/I won't/ LET ANYBODY HAVE YOU Obey/ME/Believe/ME/Just trust/ME/Worship/ME/ Live for/ME Be grateful/NOW/Be honest/NOW/Be precious/NOW/ Be mine/JUST LOVE ME
Posession - feed my only vice Confession - I won't tell you twice Decide - either die for me Or give up - any chance you had of being free
(Don't go) I never wanted anybody more than I wanted you... (I know) The only thing I ever really loved was hurting you... (Don't go) I never wanted anybody more than I wanted you... (I know) The only thing I ever really loved was hate...
Stay inside the hole - let me take control Dominate You are nothing more - you are something less Innocent Something has to give - something has to break Omnipresent Fingers in your skin - let me savage in You deserve it
(Don't go) I never wanted anybody more than I wanted you... (I know) The only thing I ever really loved was hurting you... (Don't go) I never wanted anybody more than I wanted you... (I know) The only thing I ever really loved was hate...
You're mine (I KNOW WHO YOU ARE)
-------------------------------------------------------------------
The Virus of Life I can see you but you can't see me I could touch you and you wouldn't even feel me Wait a second and you'll settle down I'm just waiting 'til you really let your guard down You're relaxed, you're sublime, you're amazing You don't even know the danger that you're facing If I'm quiet, I'll slide up behind you And if you hear me, I'll enjoy trying to find you
I've been with you all day I'm trying to stay calm I'm impatient and it's really hard to breathe I'm going to empty you and fill you in with me Just keep the violence down Not yet - don't make a sound Oh, God I'm feeling it it's reaching fever pitch My skin is caving in My heart is driving out No mercy, no remorse Let nature take it's course
Watching - bring me to my knees Waiting - I am your disease Lover - Set my symptom free Covered - You won't feel a thing You can't stop me
I'm sweating through my veins I'm trying to hold on It's unbearable, it's almost worse for me I'm gonna tear you apart and make you see - make you see
Watching - bring me to my knees Waiting - I am your disease Lover - Set my symptom free Covered - You won't feel a thing You can't stop me
This is the virus, the virus of life This is inside us, the crisis, the knife This is the virus, the virus of life This is inside us, the crisis, the knife
It's almost time to play/it's time to be afraid I can't control the pain/I can't control in vain Oh God, I'm ready now/you're almost ready now I'm gonna love you now/I'm gonna put you down I see you in the dark/I see you all the way I see you in the light/I see you plain as day I wanna touch your face/I wanna touch your soul I wanna wear your face/I wanna burn your soul
Watching - bring me to my knees Waiting - I am your disease Lover - Set my symptom free Covered - You won't feel a thing You can't stop me
This is the virus, the virus of life
-------------------------------------------------------------------
Danger, Keep Away We too feel alone
That place in my mind Is that space that you call mine That place in my mind Is that space that you call mine
Where have I been all this time? Lost, enslaved, fatal decline. I've bee waiting for this to fold, but But pieces are only as good as the whole!
I sever myself from my whole life, I cut out the only thing that was right! What if I never saw you again? I'd die right next to you in the end.
That place in my mind Is that space that you call mine That place in my mind Is that space that you call mine
I wont let you walk away Without hearing what I have to say Without hearing what I have to say Without hearing what I have to say |